Reklama w mieście to nieustanne szukanie nowych rozwiązań. Liczne banery mają tą wadę, że docierają tylko do niewielkiego procenta mieszkańców. Aby zareklamować produkt we wszystkich zakątkach miasta trzeba by wynająć dziesiątki takich billboardów. Istnieje jednak lepsza alternatywa: reklama na autobusach.
Reklama na autobusach – zasięg na całe miasto
Wystarczy zaledwie jedna reklama, żeby o produkcie lub usłudze dowiedzieli się wszyscy mieszkańcy miasta. Bydgoszcz, Grudziądz, Kielce czy Inowrocław słyną z linii rozproszonych po całym mieście. Wystarczy umieścić reklamę na odpowiednim autobusie, żeby przykuwała wzrok mieszkańca każdej możliwej dzielnicy. Reklamy drogowe zwracają uwagę znacznie lepiej niż plakaty w ciemnych zaułkach. Droga zawsze znajduje się w centrum zainteresowania. Ciężko ominąć wtedy wzrokiem tak starannie przygotowaną reklamę, rozłożoną na cały wielki autobus.
Reklama zewnętrzna to jednak nie wszystko. Jeszcze sprytniejsza może okazać się reklama w autobusach. Wszyscy wiemy jak zapchane bywają linie na najbardziej uczęszczanych trasach miasta. Przy takim ścisku ciężko czasami o spoglądanie w inne miejsce niż w ekran, na którym znajdziemy nasz produkt. Odpowiednia jakość plakatu i znudzenie podróżnika spowoduje, że znajdziemy im odpowiednie zajęcie. Szybko zaczną czytać wszystko od góry do dołu.
Szczecin, Olsztyn, Płock lub Toruń słyną z rozbudowanej komunikacji miejskiej. Coraz więcej osób przesiada się tu z samochodów do autobusów. W takich miastach zamiast wydawać fortunę na lokalne radio, lepsza okazać się może reklama w autobusach. Nie dość, że mieszkańcy bardziej zapamiętają graficznie nazwę, to jeszcze można zaoszczędzić mnóstwo pieniędzy.
Usługi jakie oferują firmy reklamowe
Można zdziwić się na ile sposób możemy wykorzystać autobus. Warto postawić na dużą reklamę z boku pojazdu. Będzie ona szczególnie widoczna z perspektywy pieszych czy osób czekających na przystanku. Ciekawą opcją jest również oklejenie z tyłu. Reklama na autobusach najbardziej zapamiętana będzie wtedy przez kierowców zza pojazdu. Pojazd w ruchu miejskim wymijany jest przez masę samochodów. Praktycznie każdy zahaczy choć odrobinę wzorkiem o tylną ścianę tak dużego środku transportu.
Zadziwiać może różnorodność umiejscowienia plakatów, jakie oferują firmy w autobusach. https://autobox.com.pl/ przykładowo nakleja reklamy zarówno na szybach, jak i na listwach podsufitowych lub pomiędzy szybami. Możemy umieścić je również z tyłu na pokrywie silnika lub na listwie za pokładem kierowcy. Odpowiednie wyklejenie całego wnętrza pozwoli przykuć uwagę każdego pasażera.
Wielkość reklamy zależy od nas samych. Czasami warto zainwestować dodatkowe pieniędze i trochę zwiększyć jej powierzchnię. Zarządzać możemy też czasem przebywania reklamy w środku czy na zewnątrz. Może to być zarówno miesiąc, jak i tydzień. Warto pokusić się o najbardziej oblegane przez pasażerów terminy, przykładowo okres przedświąteczny. Plakat wymienić możemy praktycznie codziennie. Wystarczy jedynie wybrać odpowiednią firmę, która dodatkowo podpowie nam jak jeszcze skuteczniej rozreklamować produkt.